Clubblad

Domstad Nieuws (clubblad)
Sinds 2016 wordt ons clubblad digitaal uitgebracht met een frequentie van vier keer per jaar. De achtereenvolgende nummers zijn via de link hieronder in te zien.

In het kader van de privacywetgeving (AVG) zijn we medio 2018 vooralsnog gestopt met het plaatsen van het clubblad op de website. Afleveringen die daarna zijn verschenen zijn per Email naar de leden gestuurd. Mocht u deze niet hebben ontvangen neem dan contact op met de redacteur.

Nummer 2 Mei 2018 klik op hier
Nummer 1 Februari 2018 klik op hier

Nummer 4 Dec 2017 klik op hier
Nummer 3 Sept. 2017 klik op hier
Nummer 2 Mei 2017 klik op hier

Nummer 1 Febr. 2017 klik op hier

Nummer 4 Nov. 2016 klik op hier
Nummer 3 Aug. 2016 klik op hier
Nummer 2 April 2016 klik op hier
Nummer 1 Febr. 2016 klik op hier

Uit vorige nummers:

CLUBWEEKEND 2015 naar MOLENHOEK

Op 15 mei 2015 vertrokken we in verschillende groepen vanuit Utrecht naar Molenhoek nabij Mook. Onze chauffeur Jan had de bagage in zijn bus verzameld en ging daarna alleen op weg. De dikkebanders vertrokken beladen met allerlei proviand met voor hun doen een stevige fietstocht, dat werd uiteindelijk 97 km, een geweldige prestatie!
De wielrenners vertrokken wat eerder om een groot gedeelte van het parcours van de befaamde Heksentoer te rijden. Via het prachtige parkengebied van Nieuwegein en door Vijfherenlanden staken we de Merwede over. Vervolgens richting Den Bosch en staken bij Cuyk de Maas over waarna we met een paar trappen in Molenhoek aankwamen.

‘S avonds  genoten we van een welverdiende maaltijd en is er een heel gezellig samenzijn. De zaterdag zit het weer niet mee, de dikkebanders fietsen naar Kleef, verpozen daar een poosje en gaan via het Reichswald weer terug naar Molenhoek. De wielrenners hadden een alternatieve route bedacht, maar de terugweg op zondag volgde weer grotendeels het parcours van de Heksentoer. Voor de dikkebanders was de terugweg op zondag een flinke inspanning mede vanwege een flinke westenwind. Al met al heeft deze groep dit clubweekend in totaal 278 km gefietst wat een geweldige prestatie kan worden genoemd!

Veel waardering was voor de goede organisatie, de ondersteuning en de uitstekende routes.

DOMSTADTOER 12 april 2014

Deze stond geheel in het teken van ons 45-jarig jubileum waarbij naast de vrije toertocht ook een speciale fietsclinic onder leiding van ervaren Domstad-instructeurs was georganiseerd. De tocht voerde over schitterende autoluwe wegen en fietspaden door de Gelderse vallei.

Het was ’s ochtends al behoorlijk druk bij de inschrijving. Deelnemers konden kiezen uit drie afstanden, 60, 90 of 115 km. Na afloop toonden zij zich zeer content met de organisatie, de prachtige routes en de duidelijke bepijling.

Tevens werd een speciale fietsclinic georganiseerd voor degenen die meer in groepsverband willen fietsen. Onze Domstadinstructeurs Pieter Gruters en Rob Taminiau brachten de deelnemers de fijne kneepjes bij van het fietsen in een groep.

Klik op de foto’s zodat je ze groter kan bekijken.

Ons Clubblad Ons Clubblad